Gå til innhold

Enda en HID tråd!

Jay-O
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte et HID kit fra en her på forumet, til en ålright pris.

Monterte det idag... Brukte orginal kabelsettet rett i ballasten og koblet opp som anvist...

Faens drit! Regnet med feilmelding på lys (håpet på det beste da...) men dritten tenner ikke skikkelig, bare flimrer... Kan faktisk se lysbuen i lysbildet mot en vegg... Ja, åsså støyer det i lydanlegget...

Men ok, driten er montert, og jeg må bestille nytt (og noe skikkelig). Ser på dioder.no sine can-bus kits, noen erfaringer? De garanterer ingen støy, ingen flimmer og ingen feilmelding.

Inntil jeg får råd (tar meg råd) til nytt kitt, finnes det en quick fix? Har lest litt rundt, og folk i USA kobler på kondensatorer, men hvor får jeg 12V 1700-2400 (my) farad kondensatorer? Tenker og på om jeg skal prøve imorgen å jorde selve huset til ballastene og parallellkoble enda en jord på strømtilførselen. Noen elektro-braniacs som vet om dette har noe for seg? Faen så skuffa, gledet meg til

å få fine hvite lys.

Og nei, sier ikke at selger har lurt meg på noen måte, men dette var noe crap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La opp skikkelig jording, men det hjalp ikke mye.

Det jeg la merke til da jeg drev med feilsøking var at de tenner fint og lyser jevnt når jeg skrur på tenningen UTEN å starte motoren, dvs trykke "start" uten å ha clutchen inne. Men med en gang jeg starter motoren så kommer det flimmer og den ene siden slukker etterhvert.

Dette problemet virker som om det er større enn bare HID kittet, så jeg kommer til å lage en egen tråd med alle de elektriske problemene jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...