footch Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Heisann, har en tynn liten slage ved spjeldhuset mitt som suger inn noe sykt med luft. noen som har peiling hva dette kan være? prøvde og holde den så den ikke fikk suge, men merket ikke noe forskjell på bilen. Motoren er en m42 e36 sitter på skolen å har samf. fag, så om noen kan svare fort før vi har gym blir jeg gla Noen tullinger som driver å fikser nettet hjemme x) Tony
urgem3 Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 er vel den som går til kullfilteret ditt, blend av slangen og ingen fare skjedd
footch Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Jaoki, merket ingen forskjell når jeg blendet den så Tusen takk
footch Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Men jeg må Quote fra "fliid" i en annen tråd her "Kunnskapen om denne følerene generelt blandt folkegruppen er dårlig, på lik linje med "kullfilter, hva skal jeg med det?"" Hva er den til? er den viktig?
footch Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Om du er usikker så se her Den er til høyre for spjeldet ved den svarte slangen der
zomax Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Om du er usikker så se her Den er til høyre for spjeldet ved den svarte slangen der den slangen med kvit etikett du meiner? har ikkje den med tomgangen å gjøre? slipper luft forbi gassspjeldet nor spjeldet er heilt stengt. eller hugser eg heilt feil no?
TurboLag Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 ser sånn ut. bare å blende den av å se om den går på tomgang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå