Bimmer89 Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Hei... Jeg har en 525 e34 1993 m50, Når jeg har kjørt en stund begynner den og gå tom for strøm så den nesten stopper og Abs, Bremsehydreliken lyser i instrument panelet og alt av lys blir dårlig så stopper bilen nesten.. Så kjører jeg inn til siden og slår av alt som bruker strøm så står den litt på tom gang og etter en stund virker det som alt er fint igjen... Hva er gale ? Jeg finner ikke ut hva det er, Men har kjøpt ny Laderele på Biltema og skal prøve og bytte den.. Men hvor ligger den på dynamoen ? Må jeg ha ut dynamoen for og skifte den eller kan jeg gjøre det menst den står i bilen ? Takker for alle svar !! Trenger hjep fort
smaavilt Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Sjekk om batteripolene dine er godt tighta i første omgang . Hender seg avåtil at desse får seg et "slag", de ligger å ikke får den kontakta på batteriet det de trenger. Hadde samme problemet på min.
Bimmer89 Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Takk for svar Men de har jeg sjekka om målt spening på batteriet det var oppe i 15.74 tror jeg og etter som jeg starta og stoppa et par ganger gikk det nedover... Får starta bilen hver gang men etter jeg har kjørt en stykke så tuller den seg...
sealed Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Vil sette en finger på regulatoren i dynamo, Husk at for høy spenning kan koke batteriet ved lengere turer, er det ikke vedlikeholds fritt ville jeg sjekket at det har nok væske i seg. http://www.tbbecker.de/dynamo/tecfordeling.htm Her er det litt info.
Bimmer89 Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Takk for svar ! Det hjalp veldig og få litt info hvor den ligger !!!! Mye lettere og skifte den nå som det er snø og minus grader og du ikke har garasje -.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå