Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja..da blir det presse på bilen min, men jeg lurer litt på åssen jeg skal gjøre det med veivhusventlilasjonen? Kan jo sikkert kjøpe catch tank men ser Dinan har en fiffi løsning på sitt m52/s52 kitt. Noen som har noen idêer? :)

Hva er det dem har brukt for noe egentlig? Bare en random egr-ventil og olje separator ?

egbf2akkp45gae5y2lwc.jpg

ikz4o0g5f4h3iki1m2za.jpg

p3i0sfkcpw8dh9so2xzz.jpg

Fikk monteringsanvisning på mail av ess men var til m54 motoren så er litt forskjell på veivhusvent-løsningene =( Spurte om di hadde noe til m52 også men har ikke fått svar enda..får håpe det dukker opp noe snart :)

Skrevet

Ser ut til å være et enkelt bypass-system med vanlig åpning på ventilen ved undertrykk i plenum,og ved ladtrykk stenges vakuum-ventilen for å gå i bypass utenom innsuget,sannsynligvis rett i separator og eventuelt valgfritt tilbake på sugesida før pressa,eventuelt kun i friluft..

Skrevet

Takk for bra svar =) Da fungerer det sånn som jeg hadde tenkt, har en vanlig bypass-ventil liggende her ett sted så da bare sveiser jeg den om litt så jeg får tre utganger på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...