EndreM Skrevet Januar 28, 2010 Skrevet Januar 28, 2010 Skumgummien på sportssetene er god, men det er et hull i stoffet på venstre sidestøtte. Disse mangler også understell, men det er lett å bytte over fra vanlige seter. Bøttestolene er helt ok, ikke godkjente, vet ikke hvilket merke det er. Disse har sveist E30 understell. En av sveisene er ødelagt, så stolen vipper litt bakover ved gasspådrag. Morsomt når passasjerene blir vippet bakover uten å forvente det. 2 sek med sveising holder på det. Jeg bryr meg ikke stort om noen av disse setene, de tar bare opp plass, men jeg vil ikke ha skambud. Sportssetene kan jeg godt beholde og trekke om, hvis jeg ikke får et godt bud. PM EndreM@hotmail.com 922 02 387 - sms, mikrofonen på mobilen funker ikke
EndreM Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 Holder til i Bergen. Kan sende også. Har fått bud på 1500ink frakt på M3 setene.
Torek Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Ridetech fører iallefall disse bøttestolene dine. 2199,- pr. par. http://www.ridetech.se/Shop/Application ... hp?iId=869
leif harald Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Jeg skal til bergen hele neste uke på kurs så kan hente da. byr 1500 får m3 setene uten frakt.
EndreM Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 Jeg skal til bergen hele neste uke på kurs så kan hente da. byr 1500 får m3 setene uten frakt. Jeg skal ha det i bakhodet. Har en kamerat som sikler etter de også, så lurer på om jeg ikke skal få sveist litt rust i bytte. Er åpen for bytte mot E30 deler. Trenger mye interiørbiter, bl.a gulvteppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå