TargaBMW Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Lurte på om jeg skulle proff sote alle rutene mine, noen som vet om noen steder der de utfører dette?
bmwkizn Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 vet av mange steder jeg. men ettersom du ikke skriver hvor i landet du bor, så spiller det ingen rolle hvor langt du må kjøre da eller? Idiotisk at moderatorer fjernet bosted i brukerboksen til venstre..
Sjøbuse Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 vet av mange steder jeg. men ettersom du ikke skriver hvor i landet du bor, så spiller det ingen rolle hvor langt du må kjøre da eller? Idiotisk at moderatorer fjernet bosted i brukerboksen til venstre.. bare å trykke på profilen til folk så står bosted der om folk har skrevet noe på bosted. og de fleste bil glass forhandlere gjør vel dette. eller du kan gjøre det selv.
jorg1s1 Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Mine er sotet av Riis Bilglass... Kostet mye, men fy faen så bra det blei!
eirik845 Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 kan du høre med solfilm spesilisten i hasle vangen, oslo.. er her på forumet også. audio art. eller eclips eller hvordan de skrives ligger på rødvett i oslo. har hørt mye bra om de og de er rimeligere enn mange andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå