Hansee Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 It's home ... Kjøpte min første BMW for under et halvt år siden. Så fornøyd at den raskt ble oppgradert til en enda flottere 2005 525dat M-Sport Farge: Carbon Black Sommer: 19x9 + 19x9,5 Breyton Spirit pakket inn med Falken-gummi Vinterhjul: 18" Ace C053 Trend Black / 245x40x18 Hankook Icebear w300 Sort m-sport interiør Cruise, Delskinn Største lydpakka Innebygd DVD i nakkestøttene ... Planer så langt Nye sideblinkere (På vei fra ebukta) M-pedalsett (På vei fra ebukta) M-matter (På vei fra ebukta) Sorte nyrer (På vei fra ebukta) Navkopper til vinterhjul (På vei fra ebukta) Hvitt tåkelys (Monteres) Defa Warmup (Bestilt) Tone alle ruter helt frem Mer senk foran 20" sommersko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Gratulere med en nydelig bil Begynner og bli en del E60/E61 på forumet nå. Pøs på med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Gratulerer med herlig vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Dette ser jo ikke så verst ut! 20 tommere vil kle bilen godt, men kanskje ikke gjøre kjøreturen til en nytelse (hilsen komfortnissen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Gratulere med en nydelig bil Begynner og bli en del E60/E61 på forumet nå. Pøs på med bilder! Gratulerer med herlig vogn! Mange takk! Dette ser jo ikke så verst ut! 20 tommere vil kle bilen godt, men kanskje ikke gjøre kjøreturen til en nytelse (hilsen komfortnissen) Har blitt så gammel at jeg foretrekker komfort jeg og. Det kommer litt an på felgen, men 19" blir en tomme for lite for at det skal fylle hjulbuene perfekt. Har sett disse med 21" og, men det blir feil i mine øyne. Ut og montere barnesetet og kjøre kjerringa på jobb. Skal prøve å ta noen bedre bilder med stativ senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Flott bil! syntes du kunne ventet med bildene til du var ferdig å vaske den men,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Nydelig bil! Få flere bilder for å få fram fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Flott bil! syntes du kunne ventet med bildene til du var ferdig å vaske den men,. Hadde vasket den noen timer tidligere. Var innom for å vaske sommerhjula som var bedritne ... Nydelig bil! Få flere bilder for å få fram fargen! Takk! Kanskje jeg får tatt noen i morgen i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Dette var jo ikke feil i det hele tatt - men jeg savner interiørbilder! Mine foreldre har en 320dat, og det er utrolig komfortable biler å kjøre med automat og 'gubbekomfort'. Er riktignok m-sport de også har, men satt opp mot min kan jeg lett sovne bak rattet For å svare på spørsmålet ditt ang. DEFA, så er pakken min bestilt fra MECA på Sem. De kunne også fortelle meg at jeg trolig måtte vente lenge for å få motorvarmeelementet mitt, men det kom iløpet av en uke =) Fars E61s motorvarmeelement kom iløpet av et par dager. Jeg fikk jobben gjort under radaren, så jeg slapp billig unna der også. Det er fort en 4-5 timers jobb, som da igjen kommer på 4-5'000 kroner på verksted for montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Vet du hva type takvinge som er montert? Er på jakt etter det. Ser GS har Schnitzer sin, men syns det er noe stiv i pris i forhold til at det kun er en liten list det er snakk om.. Vil i så fall sparkle igjen nedsenket for AC Schnitzer merket før lakkering hvis det blir den takvinga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Gratulerer så meget med nok en tøff bil! Sleng gjerne ut bilder av interiøret Flott sommerfelger på en flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Dette var jo ikke feil i det hele tatt - men jeg savner interiørbilder! Mine foreldre har en 320dat, og det er utrolig komfortable biler å kjøre med automat og 'gubbekomfort'. Er riktignok m-sport de også har, men satt opp mot min kan jeg lett sovne bak rattet For å svare på spørsmålet ditt ang. DEFA, så er pakken min bestilt fra MECA på Sem. De kunne også fortelle meg at jeg trolig måtte vente lenge for å få motorvarmeelementet mitt, men det kom iløpet av en uke =) Fars E61s motorvarmeelement kom iløpet av et par dager. Jeg fikk jobben gjort under radaren, så jeg slapp billig unna der også. Det er fort en 4-5 timers jobb, som da igjen kommer på 4-5'000 kroner på verksted for montering Takk for svar på DEFA. Jeg har noen rabatter på MECA selv, så da er det bare å få jobben gjort Vet du hva type takvinge som er montert? Er på jakt etter det. Ser GS har Schnitzer sin, men syns det er noe stiv i pris i forhold til at det kun er en liten list det er snakk om.. Vil i så fall sparkle igjen nedsenket for AC Schnitzer merket før lakkering hvis det blir den takvinga... Den er ikke merket sånn veldig synlig, men kan ta en titt i dagslys og se om jeg finner noe fabrikat. Vet ikke helt hva jeg synes om vinge på vingen egentlig ... Gratulerer så meget med nok en tøff bil! Sleng gjerne ut bilder av interiøret Flott sommerfelger på en flott bil Takk for det. Samtlige av sommerhjula har sår på felgkanten, så er litt i tvil hva jeg skal gjøre med dem. Her er noen interiørbilder på en mørk og kald kveld ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Her er noen fra utsiden mens jeg først er i gang ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Lækkert Btw, du må endre kjøretøy på profilen Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Done! Endre avatar og så blir det bra, hehe. Har fått en forespørsel om jeg vil selge breyton-hjula. To av dekka bør byttes. Noen som vet hva de kan være verdt? Skulle sett dem på bilen før jeg vurderer å selge. Hadde bbs lm på passaten og rezax II på e39'en. Breytonene er i samme familie og ser helt klart bedre ut en MYE annet. Vinterhjula blir definitivt ikke sorte neste vinter. Mismatch mot lakken som er mer blå enn sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå