Crayzygirl Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Noen som har en tøff Bmw til salgs? Samme åssen type det er,men bare at den er eu godkjent og null rust pris fra 30 000 til 50 000 Takk
Crayzygirl Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 Jævla stilig da.. Men den har da gått så langt....:S
bmwkizn Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Jævla stilig da..Men den har da gått så langt....:S ja den har gått langt. men som sagt. Bilen er mye påkostet. Og motorn er feilfri men blir uansett ikke lei meg om jeg ikke får solgt bilen. Litt vanskelig når man har lyst til å beholde den, og lyst på ny samtidig. men økonomien er ikke enig i å ha 3 biler men får håpe du finner deg ny bil snart da hva er galt med den E36,n du har da??
Crayzygirl Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Skrevet Januar 29, 2010 Okei... hehe.. er ikke noe galt...Vil bare bytte litt da...Går fort lei da vettu... Eller så tenkte jeg å ha den andre til banebil bare..
bmwkizn Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Okei... hehe..er ikke noe galt...Vil bare bytte litt da...Går fort lei da vettu... Eller så tenkte jeg å ha den andre til banebil bare.. Ok Ja vet hvordan det er Er ikke kjennt for å ha biler så fryktelig lenge selv hehe
bmwkizn Skrevet Januar 29, 2010 Skrevet Januar 29, 2010 Hehehe;)Gøy med noe nytt.. Ja sannt det Men får se. Bilen min står trygt i garasjen i vinter. Men blir jo morro å ta den ut til våren da
k1t Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Har en 86 modell E30 320, eu godkjent nå i januar, noe småplukk utseende messig men absolutt bra til alderen... Er dette noe som kan være av interesse da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå