thomjak Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Bil E36 316/318 94 model desember månde så går under 95mod. Hvem av disse 2 produktene burde jeg velge, vil vel få mest ut av produkt nummer 2. Noen som har noe erfaring med disse produktene ? Produkt 2 er vel tilkobling til laptop og Produkt 1 er vel bare det verktøyet. Produkt 1 Produkt 2
Remi Berg Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Har brukt carsoft litt og synes det har fungert veldig bra til det jeg har brukt det til. Det er vist en fordel med COM port på laptopen når du bruker carsoft for å få det stabilt. Selv bruker jeg USB-RS232 kabel og det har fungert fint for meg. Fungerer fint både til å nullstille service lampe og lese/slette feilminne. Har også prøvd litt muligheten for live data. Ulempen som jeg synes er at den er noe treg, men det kan kanskje ha noe med maskinvaren min(Asus eee) og overgangskabelen.
thomjak Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Oki det var et fint og kjapt svar Blir nok den på meg men kan jeg bruke denne kabelen istedenfor medfulgt com kabel så jeg får den til usb på pcen ? Dette er vel kabelen du bruker, samma som jeg tenkte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå