Gå til innhold

PROBLEMER ETTER MOTORBYTTE, E30, M20.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du sjekket alle vakum slanger, om di sitter ordentlig i?

Hadde omtrent samme problem på min e36. der hadde den store vakum slangen sklidd ut av insugsmanifoilen.

Skrevet

De sitter som de skal, men kan jo være noen som er utslitte som jeg ikke har sett.. Skal ta av innsuget i morgen, og flytte over slanger og unsug, samt fuel rail, fra gamle-motoren min :) Byttet også bensintrykksregulator i dag. Så da er så og si alt byttet over fra gamlemotoren :) Og da burde den fyre skikkelig..

Skrevet

Bør ikke ta strøm fra coil til bensinpumpe, den tar mye strøm og kan gjøre slik at du ikke får nok strøm til coilen. Prøv å koble bensinpumpa rett på batteriet. Kan vere verdt et forsøk.

Skrevet
Bør ikke ta strøm fra coil til bensinpumpe, den tar mye strøm og kan gjøre slik at du ikke får nok strøm til coilen. Prøv å koble bensinpumpa rett på batteriet. Kan vere verdt et forsøk.

Henger meg på denne !

tar du strøm fra coilen er det ikke sikkert denne får nok og da vil heller ikke gnisten bli stor nok til å opperere på høyere turtall :)

Joakim

Skrevet

Gjør ferdig byttet av vakuumslanger, dyser og fuelrail i dag, og skal koble bensinpumpa på tenningsstrøm fra cd-spilleren så lenge. Så får vi se hvordan det går :D Håper på start i dag.

Kom gjerne med flere tips underveis! ;)

Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...