Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen felger du gjerne vil ha fikset opp igjen, så kan jeg gjøre det for deg.

Ikke så alt for store skader, men fikser avflassing og kantkjøring. Bor i Trondheim men om du er int i å sende felgene fram og tilbake så kan vi få årdnet det også :)

Mathias

Skrevet

det du da kanskje ikke tenke på e at det bli heelt jævlig å få bra med tanke på avbalangsering, umulig å få det te neste, bli garantert vibrering når du kjøre for det e feil vekt i sparkele i forhold te det som hva på felgen før noen kanta det bort, å da bli kunden lite fornøyd å man tape peng på det

Skrevet

Sant dette Rishaug, men nå sa han også " Ikke så alt for store skader "

Spørs nå veldig på hvor skadet felgen er, og hvor grensa hans går men..

Jeg fikset felgene til sjefen på jobben, et sett med M6 felger som hadde fått seg en smekk.. Dette ble bra, og sjefen ble stor fornøyd, la da heller en del mer fyller, enn bare sparkel..

Skrevet
  rishaug skrev:
ja ikke vet jeg men kan tenke meg at du får vibrering i litt hastighet med tanke på vektforholde:)

Det er sant, men dette spøs jo også HVOR stor skaden er..

Avbalanserer vel hjulet etterpå også davel..

Skrevet

Trenger jo ikke og ha loddene på utsiden av den grunn. De kan fint plasseres bak eikene, men det blir litt ekstra lodd da. Etter balansering så vil det ikke merkes hvis ikke felgen er skeiv eller lignende (best og sjekke det først i fall den må rettes, da sparkel og lignende kan sprekke/løsne under rettinga).

Skrevet

Hva slags priser opererer du med pr felg da, sånn ca...? Vet dette kommer an på felgtype og str sikkert, men evt E34 M5 felger...?

Skrevet
  rishaug skrev:
ja men da må du ha vekt der du har reparet felgen altså på utsiden viss ikke vill du få vibrering:) å lodd på utsiden av felgen er lite pent

tror ikke du har avbalansert så mange hjul før hehe

Skrevet

ikke noe problem å sparkle hakk i felger.... du vil ikke kjenne en slik ubalanse... der er snakk om vekt opp til max 5 gram... å der er ikke mindre lådd å få for balansering....

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...