Sviddgummi Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 2003 modell. Rullet 96000 da vi fikk bilen på tirsdag. Alt utstyr Dette er da nye familiekjærra her hjemme hos oss. Jeg da med min Nissan 200sx RS13, og foreldra med sin BMW 325xi og muttern med sin Mercedes SLK230. Felgene er svært fine (sommerfelgene), men har dessverre ikke tatt gode bilder av de enda, men har et fra mobilen. Det er 18" og 8,5" bred. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Første og fremst er det en nydelig farge på bilen. Utover det er det vel en perfekt BMW for norske vintre. Kanskje litt diskret senk fremme hadde gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Hadde aldri trodd Rolf ville kjøpt seg BMW, vet han har skryti mye av de , men alikevell, imponert Rett farge og interiør! Du får hilse, og gratulere med ny godbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sviddgummi Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Jøsh her var du og jo Bjaa Skal hilse han fra deg vettu Jeg også er enig i at bilen trenger litt senk, men tviler på at jeg får fattern til å gjøre det Men alltid verdt et forsøk. Bilen er vel senket 15mm grunnet m-tech pakken sånn som jeg har forstått. Blir spennende å se hvordan den ser ut med 18" felgene til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Grattis! Nydelig bil med nydelig farge! Hvordan farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sviddgummi Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Jeg er ikke sikker på hva fargen heter, men er en slags blå med noe grønt i kan det nesten virke som. Er en orginal farge, men ikke den vanligste av de tror jeg da. Jeg har 0 peil på BMW, så skal ikke si at det er en uvanlig farge, men jeg har ikke sett alt for mange med den Fattern har snakka om å få den chippet, som visst nok skal gi 18hk og 30nm på den motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Navnet på fargen står på høyre hjulbue under panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Denne var råå! Litt senk fremme, så er den vel tilnærmet perfekt vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sviddgummi Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Jeg tviler på jeg får han til å senke den, han er vel fornøyd med m-tech understellet Men vi får se hvordan det ser ut med 18" felgene. Han skal bestille nye dekk nå fordi det står 225 dekk på felgene, og det er 8,5" brede felger så det er veldig strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå