Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Er kommet over ett rimelig brukbart emne av en 1986mod E30. Denne er org en 320i, men har fått oppgradering til b25 motor, andre fjærbein forran og ny bakstilling med skivebrems osv. Disse forandringene er ført opp på ei liste av ett bilverksted med delenr og alt, og de har sett over ombyggingen. Er dette mulig å få godkjent ombygd hos Biltilsynet pr i dag? Prøvde å ringe den lokale skranken på fredag, uten å få noe svar hos NOEN i region midt (sikkert tatt helg). Noen her inne som vet om dette fortsatt er mulig, og hva jeg evt trenger av dokumentasjon for å vise bilen å godkjenne den med b25??

Mvh

Jørgen Lie

Skrevet

holder på med samme sak jeg oxo. skal fra 320 til 325 kompressor mata b25.

du trenge dok på hvor delene kommer fra bevise at dem ikke er stjelt eller noe slikt. om den bilen delene kommer fra er vraket eller lignende.

du reiser ned på biltilsynet å får et ombyggings søknad skjema.

jeg sendte inn mitt no rett over på nyåret.

å ja det lar seg gjøre å ombygge biler enda.

Skrevet

Akkurat.. Nå er jeg ikke sikker på om eier har dokumentasjon på akkurat hvor delene kommer fra da.. Etter det jeg kunne se på tidligere fakturaer så virka det som at bilen faktisk har vært ombygd på verksted, men det skal jeg sjekke opp nærmere. Da kan det jo være muligheter for at de vet hvor delene kommer fra.

Da høres det ut som at det er lys i tunnelen da!

Skrevet

Ja, var akkurat d da..;) Snakket med BT i dag, så dette skulle være en kurrant sak om jeg kunne dokumentere hvor motor kommer fra, og understell står i samsvar med org 325. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...