Deep Dish Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Tok inn batteriet til bilen for å ladde det nå, da det er meldt ganske kaldt vær en uke framover.. Det jeg lurer på er hvor mye vann skal det være på batteriet.? Nå er det vann like over blyplatene, dvs ett par cm i fra toppen av batteriet. Skal det være hel fullt.? Evt kan jeg etterfylle med kokt vann.?
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 så lenge det er vaten over elektrodene (blyplatene) så er det greit, og visst du skulle fylle på så må du bruke destilisert vaten. Trur ikkje kokt vaten er reint nok, er forsatt ein del partikler der som ikkje forsvinner med koking.
Deep Dish Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Skrevet Januar 30, 2010 Takker.. Da setter jeg det bare til ladding og bare satser på at vannmengden er ok.!
Simpel Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Vann-nivået ditt er helt perfekt, 5 mm over platene skal det visst være Men, hvis du måtte fylle på kan du kjøpe batterivann på bensinstasjonen til formålet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå