BMW324TDa Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Har postet om dette før, men oppgraderer posten til å ønske meg ett godt karosseri til en fornuftig penge i tilegg til deler nevnt under. Ønsker å kjøpe frontblekket til en E30 facelift. Dvs det blekket som er under støtfangeren som grøftelysene sitter i. Det må være rustfritt og bulkefritt. Ypperlig hvis det er rødt, men det kan man vel ikke forvente. Ønsker og å kjøpe frontfangeren til samme bil og evnt ett koffertlokk. Er en fordel hvis fanger er rød, men ikke ett krav. Koffertlokk må være rødt hvis det skal kjøpes. Husker ikke fargenavnet i farten, men skal slenge det innpå.. TLF/SMS: 932 50 819 eller mail robert.kaupang.sale(2)hjemme.no Holder forresten til på Sotra utenfor Bergen..
Robbi3 Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Jeg har frontblekk, er i ganske bra stand. Er i grønn da, men men.. Selges billig, send meg en melding 91 24 34 93.
BMW324TDa Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Grunnet forskjellige omstendigheter er eg fremdeles uten de delene som er nevnt i trådstarten... Ønsker fremdeles å få dette kjøpt. Evnt ett godt karroseri som deler kan settes over på.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå