PetterM Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Problem med varme viften på en e30 touring. El motoren går rundt og lager masse lyd men det kommer nesten ikke lyd ut. Noen som kjenner igjen dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Problem med varme viften på en e30 touring. El motoren går rundt og lager masse lyd men det kommer nesten ikke lyd ut. Noen som kjenner igjen dette? Hehe jeg vill ha minst mulig lyd ut av min. Er sånn på min også, spesielt når det er kaldt ute. Den er nok utslitt. skaff en "ny" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 jeg hadde slik på min gammle en gang.. Da var vifta løsna litt så den vibrerte som fy.. hvis den fortsatt sitter fast, ja da setter du i en ny en ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterM Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 har bestillet verkstedshånd bok, men den har ikke kommet enda. Er viften vanskelig å få ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Er nesten garantert lagerene som er dårlige. Da subber den borti dekslene osv. Om du ikke gidder å legge 3-4 lapper i en ny, så er det bare å begynne letingen på bruktmarkedet med en gang! Er vanskelig å få tak i for tiden, tror varmeapparat vifte må være noe av det mest etterspurte til E30 på bruktmarkedet. Vifta ligger bak et deksel øverst på torpedoveggen (i midten). Er noen få skruer, så er dekselet av. Deretter vil du se dekselene over vifta, bare å skru av/fjerne disse så har du kommet til vifta. Kan være litt tricky å få vifta ut, men går ann om du tar deg god tid og er forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterM Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Takk for hjelp of tips. Gikk greit å få den ut og large var helt ferdige. Eneste problemet nå er at hadde kjøpt feil trype vifte. Trenger den korte typen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterM Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Fikk en av den lange typen for 200kr Prøver å finne en av den korte typen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå