Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen har noe erfaring fra uorginale\kopi carbon splittere. Ser det ligger mye billig på ebay. Orginalt koster det rundt 6000kr, mens du får de for rundt 1200-1500 uorginalt

Dette skal også være ekte carbon

Skrevet

arg, lite URLer som funker for tiden!

Men, Trådstarter... må man kappe ut den biten under grøftlyset for å få på disse carbonsplitterne?

kjøpte nylig en E91 M-sport :D har lyst til å stasje den opp litt^^

Skrevet
Nei, man trenger ikke å kappe vekk noe. Ihvertfall ikke på de orginale. Man limer det bare utenpå

wuhuu!! :D da er det bare og vente på linker ;)

Skrevet

Jeg har de orginale carbonsplitterne på min bil. Høres ut som eggeskall når de knuser :P Dyr affære når de koster 3k pr side... Uansett, du limer de på og bruker de orginale pluggene under. Jeg har de til M-Sport fangeren, har sett til orginal fangeren og mener jeg?

Skrevet
Jeg har de orginale carbonsplitterne på min bil. Høres ut som eggeskall når de knuser :P Dyr affære når de koster 3k pr side... Uansett, du limer de på og bruker de orginale pluggene under. Jeg har de til M-Sport fangeren, har sett til orginal fangeren og mener jeg?

Hei. Har ett '08 Diesel-dyr jeg også :D Sort DAT...

Er ute etter de splitterne som du og han med den Svarte Touringen som Mr. Silver "snudde" ved i en tidligere Post :P

Tar gjerne imot tips og Uorginale som har bra passform, evt. erfaringer ;)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...