No SwEaR Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Heisann Jeg har en utroolig plagsom tikkelyd fra motor'n min. Tror kanskje det kan være O-ringa i vanos men er ikke helt sikker. Hører det best når jeg står på tomgang, og da kan man høre en litt mørk "flaffe" lyd, og når jeg ruser så tikker det mer :S Den bruker også litt mer bensin enn normalt, og den trekker veldig dårlig på bånn, det skjer ingenting før på 3500rpm. Lurte på om noen kjente seg litt igjen her? Edit: Hvis det er vanos, er det vanskelig å dyrt å bytte? og hvor får jeg tak i vanos deler? har søkt på nett men finner ingenting. /// No SwEaR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 sjekk ut http://www.beisansystems.com du det vil være en liten "bibel" for deg tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Tusen takk det hjalp veldig mye Men ett litt "dumt" spørsmål, er det veldig farlig å kjøre med en "deffekt" vanos? Motor'n kan ikke rase av den grunn, eller? Den klakke lyden er jo ikke akkurat god å høre på .. // No SwEaR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 nei, det er ikke farlig. det er pakningene på vanosen som stivner, og da tetter de ikke for oljen som skal skyve inn eller ut på stemplet for å vri kammen. så det eneste som er galt nå, er at motoren ikke får justert kammen etter turtall, og demed går dårlig. spesielt under 3500 som du 8 og maaaaaange andre) sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 åkay (: takk for svar ble MYE klokere nå ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå