Andreasnicolai Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Fikk hjelp av Vanilla_ninja til å kjøre en diagnose på BMW'en idag. Vi stod standheftig ute i - 11,5 å kjørte diagnoser for harde livet. Men trenger litt hjelp til å forstå feilkodene: Airbag: 4 Zündkreis vom Gurtstraffer am Beifahrer AB 20 Beifahrer Sessel-Belegung-Erkennung Instrument: D7 Tankgeber 2 (Ohne Kraftstoffpumpe) Tank-Hebelgeber_2 83 ABS/ASC/DSC: 67 CAN - Fehler 25 Leitungsunterbrechung Bremslichtschalter ZKE/ZVM: 94 ----------------------------------------- Eneste feilene jeg viste om var at airbag lampa lysa + at bensin målern er lever sitt eget liv.
nordsidetuning Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 airbag 4 ledningsnett fra beltestrammer pasager 20 sittematte som erkjenne hvis noen sitte da pasager instrument D7 tankmåler2 uten pumpe 83 ??? abs 67 can feil 25 ledningsbrutt bremselysbryter dette er som jeg skulle oversette det jeg er tysk men min norsk er ikke so veldig bra mvh danny
Andreasnicolai Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Skrevet Januar 31, 2010 Tusen takk, forstår norsken din helt fint.
mudbug Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Da du kjørte diagnosen, er det full tank??? eller halv tank. Hvis det er halv tank ellers nesten tom, så kjør du igjen med full tank for å se D7 kommer tilbake.
Andreasnicolai Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 Da du kjørte diagnosen, er det full tank??? eller halv tank. Hvis det er halv tank ellers nesten tom, så kjør du igjen med full tank for å se D7 kommer tilbake. Det tenkte jeg ikke på, var halv tank ca. Men har hatt problem med at bensinmåleren er særdeles unøyaktig fra full tank til halv tank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå