Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal senke en e38 740 og trenger litt hjelp til å velge. Tenker da å bytte dempere og fjører og vurderer lowtec som de selger på schmiedmann. Noen som har erfaringer med de, eller har andre forslag?

Skrevet

Har Lowtec 30mm foran på min. Har ikke hatt noe trøbbel med de. Nå er den sånn den burde vært fra fabrikk, altså passe høyde til normal bruk inkludert vinterkjøring, uten å se dumt høy ut, og har fortsatt masse deilig komfort igjen. Originalt er det altfor stor plass i hjulhuset foran - OK bak. Ser bra ut også med 20", selv om det "alltid" kan bli lavere...

Skrevet

Jeg vurderer 50/35 sette med korte lowtec dempere fremme, men er litt redd for at den skal bli for lav bak. Er også innom tanken på coilover da enten fra fk eller lowtec. Hmm, skal ikke være lett. Hva tror dere er det beste å gå for?

Skrevet
Jeg vurderer 50/35 sette med korte lowtec dempere fremme, men er litt redd for at den skal bli for lav bak. Er også innom tanken på coilover da enten fra fk eller lowtec. Hmm, skal ikke være lett. Hva tror dere er det beste å gå for?

Jeg tenkte jeg skulle bestille meg disse nå strax: FK Silverline X: rustfritt, med justerbare KONI-dempere. Koster litt, men tror det skal være verdt det, kan jo justeres akkurat som du vil da, litt høyre om vinteren og helt ned på sommertreff :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...