Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til karlstad og hente eksos anlegg til e30n har ikke kjøpt det enda, men skal dog sies at det koster endel kroner og få det enten fraktet eller hente det selv.

er jo 120 mil og 18 timer kjøring, + ferje kostnad, så da skal det sies at man ikke tjener mange kronene på og hente det, om ingen er intresert trenger jeg ikke ta det med.

Skal det fraktes må man også betale moms.

er da ikke noe kynisk og spørre om interesse for dette føler jeg, er da folk som tjener mye større penger på og hente saker i sverige.

Du må gjerne by det du føler det er vært, men gidder ikke kjøre 80 mil ekstra for en 200lapp liksom.

uansett hvordan du vrir og vender på det spiller det lite rolle hva jeg har gitt for det eller skal gi for det, ett komplett vaderintriør i sort skinn koster mere i norge enn i sverige.

Skrevet

Full forståelse for å tjene litt penger når man selger, ingen tvil om det. De som driver butikk og handler inn billig selger jo ikke til kostpris, de vil jo ha litt fortjeneste :wink:

Prisen på vader er høy her i landet, så om du kan gjøre litt penger på det, gjør det hehe

• 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...