haavco Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Driver og demonterer motoren min, hva bør jeg passe på/ hva bør jeg gjøre før jeg tar av registre?
Bushnell Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 hvilken type motor? sånn generelt er det å passe på att motoren er stilt i nullpunktet eller dødpunktet før du tar av registre.. på min med kjede stilte jeg motoren i nullpunktet, skrudde av camdrevet og stripsa fast kjedet til drevet sånn att det ikke fikk flytta på seg, og att det ikke datt av drevet nede i motoren..
haavco Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 er ikke sikker På motor kode. Men det er en m5 3.6l e34 kan tenke meg at blokka er i fra sein 80 til begynelsen av 90.
haavco Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 jo takk, jeg har finni ut at jeg har register kjede. Men er det noe viktig jeg må gjøre før jeg demonterer?
peder87 Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 stil motoren på tenningsmerkene på motoren merk hvor kamdrevet sto på kamen og hvor kjede stod på tannhjulet da er du sikret mot noe feil. merket med rissenål jeg sist jeg hadde det av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå