Hellfire' Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Selger prosjektet mitt grunnet mangel på tid. Alt er nytt og ubrukt, med unntak av bensinpumpene og dysene. Kom med bud. Bildene kommer nederst i annonsen. Vær så snill og kom med spørsmål som er rettet mot det jeg selger, ikke søple til tråden ved å starte diskusjoner om hva som blir brukt hvor ol. Det kan dere finne ut andre steder Ellers kan jeg være behjelpelig med og evt komme i møte vis du bor langt unna, men, innen for rimelighetens grenser.Delene befinner seg i Molev, midt i mellom Lillehammer og Hamar. Jeg kan nåes på 46421102 eller bjerkhagen@live.no Mvh Steffen GI BUD!! Topp: Nyoverhalt 885 topp med sveisede kjølekanaler. Nye ventiltetninger og styringer, ventilene er glassblåst og ventilsetene er slipt. Planet og trykktestet. Alt arbeid på blokk og topp er gjort hos Kraabøl Motor. Blokk: 2,5l blokk med pianotråder, planet og honet Stempler: Orginale nedreide stempler, husker ikke lenger hvor mye som er tatt av, men skal finne det ut i løpet av helga. Råder og veiv er urørte og originale. Turbo: Turboen er kinavare XSpower, T34 med intern wg. A/R 63. Datasprut: Megasquirt V1. Ligger fremdeles i esken, ikke satt sammen. Bredbåndslambda: Innovate motorsports, med tilhørende kabler, autometer og programvare. Intercooler: XSpower. Mål - 100x300x800 Bensinpumper: 2 stk Bosch 0 580 254 910. Disse er ikke nye, men er lite brukt. Dyser: 6stk Bosch 0 280 150 791. 511cc. Disse er ikke nye, men er lite brukt. Wastegate: XSpower 46mm wastegate. BOW: XSpower Tial kopi. Oljepumpe: M21 oljepumpe Grenrør: 2-1 adapter. Laget i svart stål med t3 splitt flens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå