Joatle Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 Soundstream PCA2.760 2 kanals forsterker. Selger min veldig lite brukte SoundStream 2 kanals bilforster pga. overgang til 4 kanalers.. Dette er en utrolig bra forsterker som driver det aller meste av frontsett og baksett # No. OF CHANNELS: 2 # OUTPUT (watts):RMS @ 4 Ohms 220x2 # RMS @ 2 Ohms 380x2 # RMS @ 4 Ohm Mono 760x1 # T.H.D.: 0.02% # FREQ. RESPONSE (Hz): 10 - 30k # SIGNAL TO NOISE RATIO: >97dB # DAMPING FACTOR: >200 # INPUT SENSITVITY: 0.5 - 4.0V # CROSOVER SLOPES: 12dB # CROSSOVER FREQUENCY: High-Pass(Hz) 50 - 600 # Low-Pass(Hz) 50 - 150 # SUBWOFFER EQ: 0 - 18dB # SUBWOOFER EQ FREQ. (Hz) : 40 - 120 # DIMENSIONS (INCHES): 9.5x2.5x20.0 # Fully regulated MOSFET Power Supply # PWM circuitry # Tri-guard amplifier protection # IDI™ (Intelligent Distress Indicator) gives a visual indication of the amplifiers protection status # Platinum RCA inputs and outputs # Line Outputs # Bi-linear selectable crossovers for inputs and outputs (Hi/Full/Low) # Continuously variable high and low-pass crossovers # Variable subwoofer equalizer # Phase inversion switch (0 - 180†) # OEM floating ground input # Platinum 4-gauge power connectors # Tri-mode operation # Optional Remote Bass Control (EGA-RM) Pris: 2.000,- -------------------------------------------- Soundstream Tarantula T5-15 SPL subwoofer. På utkikk etter syk bass i bilen din? Da er denne subben noe for deg! Denne 15 tommeren får det aller meste til å riste 15" Soundstream Tarantula T5 Series Subwoofer Sensitivity: 87 dB RMS Power Range : 1000 Watts Impedance: Dual 2 Ohm Low Frequency response: 25 Hz High Frequency Response: 300 Hz Diameter: 15 Inch Features Cast Aluminum Basket Hand Laid Pulp Paper Cone One Piece Gasket/Tall Rubber Surround Large PP Injected Dust Cap Triple Stacked Magnet Assembly Dual 2 Ohm 3” Aluminum Voice Coil Vented Back Plate Integrated Tinsel Leads Nickel Plated Push Terminals Pris: 2.000,- -------------------------------------------- Samlet pris: 3500,- Forhåndsbetaling og pluss frakt. Da subben er stor og tung er det det en fordel å hente den da frakt blir ganske dyr. Kan også være behjelpelig med levering på store deler av sør-norge ettersom jeg er lastebilsjåfør og sør-norge er min arbeidsplass. Kontakt: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22936721
M30Punk Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Har hatt samme kassa med subbere du skal selge,å kan si at den anbefales,spiller bra med rette forsterkern
Joatle Skrevet April 10, 2010 Forfatter Skrevet April 10, 2010 700 for alt-? 700 for noe jeg selger for totalt 7500,-? DET må være årets skambud Eller kanskje det var en skriveleif?
Joatle Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Skrevet Mai 11, 2010 500kr inkl frakt for frontsett? Jepp.. Send meg en PM om du vil ha det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå