E30 Andreas Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 heisann, har prøvd å søke litt men finner ingenting iom at forumet er oppdatert. men tankmåleren på e30'n min er litt bingo, lampa lyser når det er lite, men utover det viser den litt fult når den føler for det og litt midt på og litt tom, osv osv, hva pleier å være feilen da? er det selve måleren i tanken? jordingsfeil i måleren? eller er det instrumenetet? (har alltid vert sånn) takker for svar. Andreas
Bmwe30coupe Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 kan være instrumentet, hadde samme problem med min. ta ut instrumentet så stitter det en liten mutter bak tankmåleren er 8mm tro jeg. prøv å stram den, hjalp på min
Sturlis Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Har akkurat samme problem på min. Jeg har tatt ut instrumentet og kikket på det og strammet den mutteren, men det hjalp fint lite. Skal prøve å bytte måleren i tanken, men har ikke fått gjort det ennå. Er sikkert den som er gåen hos deg og...
E30 Andreas Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 går ann å ohme den for å sjekke om den er gåen, har bare ikke fått gjort det enda jeg heller mvh Andreas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå