footch Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 heisann Varmeapparatet mitt gir bare varme ved frontruten, skrur jeg slik at det kommer ved spilleren og rutene kommer det bare kaldluft Noen som vet hva det kan være? Vet det er maaange tråder om varmeapparat her på forumet, men fant ingen som passer mitt problem
Julianv Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Sikkert samme som på min e34? Kommer bare kald luft fra de med spilleren/mot fører. Ved vindu og på bein skal det være varmt, på fører kaldt Hvorfor? Nei si det, men mange mener det er for å forhindre at fører blir trøtt Vis det har vært varm luft der før så har du ikke samme "funksjon" som meg, men da kan det være de ventilene i motorrommet som styrer varm/kald luft som har låst seg.
footch Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 Har skiftet til m42 motor, hadde m40 før,å da kom det varmluft (tror jeg, Bilen har stått i 6mnd xD) Hvor er disse ventilene lokalisert da? >.< Takk for svar<3
Julianv Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 rett forann torpedoveggen med bremsekraftforsterkeren mener jeg. Du ser 4 metallrundingser i et firkantet svart plastdeksel mener jeg å huske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå