gaasen Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Schmidt Revolution Phantom 8,5 og 9,5x20 med et 25 både foran og bak selges! Dekkdim er 225/30 og 245/30. Felger og dekk er nye, med andre ord 100% strøken. Ifølge schmidt er dette en av de første phantomhjula som er solgt til norge så du slipper att naboen kommer med de! Selges høystbydene over 23.000,- Om ingen betaler det blir de ikke solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Går disse på E39, med tanke på at navet er større? Litt usikker på ET 25, mulig det blir litt høyt,hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Går disse på E39, med tanke på at navet er større?Litt usikker på ET 25, mulig det blir litt høyt,hmm... Mener det skal gå bra vedr. navet. Det kan jeg evt få sjekka opp med en e39 om du bestemmer deg. Er vel kanskje noe høyt innpresset, men det finns jo spacere. De er vel ca 10mm lengre inn enn de fleste setta som selges til 5-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Aktuellt å selge uten dekk? Evnt pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 i utgangspunktet ikke.. ikke under 19 uten dekk hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Er den touringen valset eller? Jeg vet et25 passer bak med 19", men 20" er jo drøyt.. Og et sånt innpress foran er jo bare nødt for å være trangt.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh.e90 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Har noen helt nye x5 M felger.. Muligheter for å bytte..? 22" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Er den touringen valset eller? Jeg vet et25 passer bak med 19", men 20" er jo drøyt.. Og et sånt innpress foran er jo bare nødt for å være trangt.. ? Syns det ble god plass jeg ja. Ikke valset og det blir ikke nødvendig. Vurderer et 20 om jeg skal handle senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggiluv Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Hadde det vært mulig med 285/25 bak med et25? Tror det blir feil rullediameter med 30 profil foran og bak? Og da blir det 285 for å få 25 profil. Eller hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 interesant:) skal prøve å prakke disse på fattern's E60:) er jo bare å hive på 10mm spacere om det trengs:) Hvor i Norges land holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 som Anders spør om. Hvor i landet er dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå