djanrune Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Heisann! Har nå sutte og drømt om BMW alt får lenge nå så jeg tror det er på tide og se om jeg finner noen til overkommelige priser. Ønsker gjerne e30/e36/e34/e28. Men har ikke sånn veldig mye penger og bruke på bil akkurat nå så prisen bør helst være overkommelig, og litt feil kan der selfølgelig være. Kan også få en Ford Sierra 2.0i DOCH 1989 mod (bytte likt). er 2 mangler før den er godkjent(Resten på mangellappen er fikset). Og det som gjennstår er og få tak i godkjenningspapir på senkesettet som står på den, og så justere lysene framme. Står effektanlegg på bilen. Orginale Ford RS felger på vinterdekk og stålfelger på sommerdekk. Kan også eu-godkjennes før eventuelt bytte men da med orginal fjærer men senkesettet følger med. Kan komme med bilder om det skal være av interesse og bytte! Holder til på Breim i sogn og fjordane, så helst i nærheten her vist ikke den som eventuelt vil bytte er behjelpelig og komme her med bilen og bytte ettersom jeg ikke har førerkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå