haugen1 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hei ønsker og kjøpe e30 deler snarest mulig.... det jeg trenger er: servopumpe, Takktrekk (svart helst), tøffefelger, Skinn/stoffinteriør, hattehylle uten hull. dette ønskes kjøpt snarest har penger på konto:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Elr har du evt forslag til deler kom med tips gulelykter osv osv mangler litt for og si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 selger deler av min viewtopic.php?f=6&t=136060 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Jeg har komplett servo fra 318, kan selge deg pumpe for 500,-kr. 1500,-for ALT du trengre for å få servo på ikke servo E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Jeg har komplett servo fra 318, kan selge deg pumpe for 500,-kr. 1500,-for ALT du trengre for å få servo på ikke servo E30. Ja da vil jeg kjøpe pumpen med festebraketter sender du i oppkrav elr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Jeg har komplett servo fra 318, kan selge deg pumpe for 500,-kr. 1500,-for ALT du trengre for å få servo på ikke servo E30. Ja da vil jeg kjøpe pumpen med festebraketter sender du i oppkrav elr? bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå