sapphire Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Kan noen sende meg en link fra ebay eller lignende, hvor jeg kan kjøpe dette verktøyet. som jeg har forstått så må jeg ha dette for å få ut foringene? nye powerflex skal inn å de er to delte, noen spesiell måte dette skal gjøres på? har søkt litt men finner ikke noe som forklarer hvordan man gjør dette uten å ta ned hele subframe.
sapphire Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 http://cgi.ebay.com/BMW-E30-E34-E32-E28 ... 4a9cd93049 finner denne, men den ser ikke ut som den jeg har sett tidligere, å dette er i dyreste laget.
Hedfelt Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Hvis foringene er omtrent som de er til E36 får du de fint ut med drill, spett, slegge og en porsjon aggresjon. Todelte powerflex går ganske lett inn, jeg trengte ihvertfall ikke noe spesialverktøy til det.
sealed Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Gikk fint med en stor pipe, varmepistol og vekten av bilen. Slo opp boltene til foringen, la imellom pipen som du ser på bilde. Varmet opp godt rundt og brukte vekten av bilen til å presse ut foringen. Bare ta det rolig og sakte da foringen går sakte før den kan plutselig sleppe mye. powerflex foringene og hylsa dyttet jeg på plass med hånda uten noen form for verktøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå