Brungot Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Selger nå mine piggfrie vinterdekk. Selges pga jeg skal bruke mine 18" ere til sommerdekk. Så gikk ned til 17" på vinter. Dekkene ble lagt om nye på Bilsalongen i skien når jeg kjøpte bilen.(3mnd siden) Test av dekkene: http://www.conti-online.com/generator/w ... abNr=.html FØRSTE MANN til mølla. Pris=5000kr nypris= 9500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 bump....bud mottas...Dekka er som nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 bumpelibumpbump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 bumpa igjen,ingen som vil ha noen gode vinterdekk?kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Byr 3500 ink frakt til Tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 Fortsatt interessert i disse, hvis du vil selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Selger nå dekka for 2000kr pga vil ha dem vekk fra boden,tar opp plass..Første mann til mølla...Frakt er ikke inkludert i prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Tar dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå