Oysteinh Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Har planer om og ha i computer istede for klokke i bilen så jeg får ute temp, men er dette opplagt fra før, eller må jeg få i ettermonteringssett.? Og får ikke på Tåkelyktene framme, tror dette er fordi jeg har bare 1 "hakk" på tåkelysbryteren. Må jeg da få i ny bryter med 2 "hakk".? Har egentlig ikke sett så nøye på det ennå men. Virker iallefall som bryteren fungerer bare for lysene bak. Noen som vet noe.? Mvh Øystein
Raggypants Skrevet Mai 22, 2010 Skrevet Mai 22, 2010 Tar opp det første spørsmålet fra denne tråden ettersom jeg lurer på det samme. Jeg fikk låne den lille kjørecomputeren fra en kompis sin E34 520i igår. Er ikke sikker på om den funket 100% i han sin (etter krasjen). Jeg fikk ihvertfall ikke lys i den. Jeg kunne se hva som stod, men det var ikke lys. Jeg kunne heller ikke stille klokke eller dato og ikke sjekke temp. Det eneste jeg kunne var å se klokka og datoen (som ikke kunne stilles inn). Noen som vet om alt er klart opplagt til den lille kjørecomputeren i en E34 520i '1994.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå