Hjelen Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 1986 E28 M535iA Motor: M30B34 Farge: Arctic Blue metallic (045) Felger: BBS RS 16" Utstyr: Full M-pakke (såklart) Skinn El. ruter El. Takluke i glass Rullegardin i bakruta. Planer: Få bilen tilnærmet strøken. -Fjerne rust. -Fikse instrumentpanel. -skifte foringer hele veien. -Lakkering i orginal farge. Hvite blinklys. Tone ruter. Senk. Shadowline lister. Jeg har lurt på å bytte ut interiøret til sort, og sette i manuell kasse, men jeg greier ikke å bestemme meg:) Men siden dette er en orginal M535i, så vet jeg ikke om jeg bare skal holde den 100% orginal. Noen som har meninger om dette, så kom med det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Bank i ei manuell kasse Angående interiøret så passer det orginale ganske bra til bilen spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Nydelig! Ta vare på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 å herre min hatt, coilovere trengs! Bilen er fin, men du skal vel ikke på offroad-treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 å herre min hatt, coilovere trengs! Bilen er fin, men du skal vel ikke på offroad-treff? Hehe;) Det er vel nevnt under "Planer" at den skal ned på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 å herre min hatt, coilovere trengs! Bilen er fin, men du skal vel ikke på offroad-treff? Hehe;) Det er vel nevnt under "Planer" at den skal ned på bakken det blir knallbra! Nydelige biler, savner min når jeg ser bilder av div m535, men som på de fleste gamle biler er det ofte for mye luft i hjulhusene, noe som gjør at det blir litt mer "komfort-utseende enn sportslig", men du har riktige felger og farge, så dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 å herre min hatt, coilovere trengs! Bilen er fin, men du skal vel ikke på offroad-treff? Hehe;) Det er vel nevnt under "Planer" at den skal ned på bakken det blir knallbra! Nydelige biler, savner min når jeg ser bilder av div m535, men som på de fleste gamle biler er det ofte for mye luft i hjulhusene, noe som gjør at det blir litt mer "komfort-utseende enn sportslig", men du har riktige felger og farge, så dette blir bra! Takktakk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Gratulerer med steika fin bil Hjelen! Skal nok følge med på denne tråden her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Skikkelig grombil det der ja M535i blir aldri feil. litt senk å kansje en manuell kasse så er den enda grommere. men angående kasse. så er jo det en smaksak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Hold denne orginal du en god orginalbil er verdt mye mer, men hva er det du skal bruke den til da? lek og morro eller bare spise mil for mil i en god vogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Hold denne orginal du +1 !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Gratulerer med steika fin bil Hjelen! Skal nok følge med på denne tråden her ja! Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Hold denne orginal du en god orginalbil er verdt mye mer, men hva er det du skal bruke den til da? lek og morro eller bare spise mil for mil i en god vogn? Noe lek blir det nok, men noe bane-bil blir det ikke. Denne skal jeg ha til jeg dør, å enda litt til:) Blir nok en bil jeg tar fram bare for å kjøre en tur å kose meg Drømt om E28 M535i og/eller E24 M635i i mange år nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå