noob123 Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 God kveld folkens! Jeg lurte på om noen har vært borti med startproblemer med en e46 med m43 motor. Bilen Har strøm, men får ikke dratt i gang starteren virker det som. Det kommer kunn en høy "tikke/bankelyd" i et halvt sekunds mellomrom når jeg vrir som tenningen. Strømmen blir borte hver gang lyden kommer, så derfor blikker dashen og alt inne i bilen. Bilen sliter også med å holde turtallet oppe på varm motor, da den gikk. Jeg mistenkte kamakselføler eller lambasonden. Jeg vet ikke om dette har en virknig på at den ikke starter. Den skal heldivis på feilsøking om en uke, men er altfor lenge til Jeg er ikke flink når det gjelder bil, så kanskje dere må forklare ting to ganger for meg Noen innspill? Takker for svar på forhånd Mvh noob123
Ivanrogov Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Sjekk først jording fra batteri. Om ikke, så er det starteren din som er problemet. Den starter lett om du trillstarter?
noob123 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Skrevet Februar 1, 2010 Har ikke trillestartet den, skal prøve i morgen. Takk for råd
noob123 Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Gikk dårlig med trillestart, alt for mye snø ute desverre.. andre råd/tips Hva kan være feil?
SIG Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Lite strøm. Det sitter elektronikk i bilen som gjør at den ikke engang prøver å dra startmotoren rundt når spenningen er lav. Da blinker bare lyset i dasjen når du prøver å starte. Startkabler bør funke fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå