hardrocxsludge Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Hallo . har fått tilbud på et par felger . er da 19 " det er snakk om . alle 4 felgene har ET 35. bredden foran er 8,5 og bak er den 9,5 . Regner med at hjulbuene må valses, men det er forøvrig planen . lurer bare på hva slags gummi som kan lønne seg å ha på disse felgene for å slippe subbing . Sitter coilovers på bilen så høyden kan jeg justere som jeg vil, men at den skal ligge litt nærme bakken er jo håpet da ! Har ikke sett så alt for mange her på forumet som kjører på 19 og det har vært opplyst hva slags gummi det har sittet på . Altså det jeg er interessert i er bredden og profilen på dekkene . Mvh Joakim
ruberhai Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Har faktisk samme ET og felgbredde som deg både foran og bak.. kjører e46 jeg da, men e36/e46 har de samme specsa. Selv kjører jeg med 235/35/19 bak, og 225/35/19 foran. Har 30mm senk (+ tugt anlegg) bak og subber litt med folk i bilen,, men dtte problemet forsvant med lett valsing av hjulbyer bak. Har en kammerat som har samme dimmensjonene, men kjører på 265 dekk bak, dette går vel også uten problemer om du valser litt Ps. ser du har Coupe, og hjulbuene der er større orginalt også..
hardrocxsludge Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Har faktisk samme ET og felgbredde som deg både foran og bak.. kjører e46 jeg da, men e36/e46 har de samme specsa. Selv kjører jeg med 235/35/19 bak, og 225/35/19 foran. Har 30mm senk (+ tugt anlegg) bak og subber litt med folk i bilen,, men dtte problemet forsvant med lett valsing av hjulbyer bak.Har en kammerat som har samme dimmensjonene, men kjører på 265 dekk bak, dette går vel også uten problemer om du valser litt Ps. ser du har Coupe, og hjulbuene der er større orginalt også.. Takk for svar : - ) . Hadde tenkt noe i 235 eller 245 bredden bak, for synes det er kult med litt strekk . var i bunn å grunn profilen jeg var mest nysgjerrig på . Kan nok hende det blir valsing, det må jeg se på når jeg får satt de på men da vet jeg at 245 med 35 profil med ørlitt vals kanskje er en god kombinasjon Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå