sigerfjord-karosseri Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 har funnet noen bilder, og lurer på om det er slik kam og veiv skal stå når motoren står i ØD. da jeg har hadd register ras og ny topp er satt på. legger ved bilder og setter stor pris på om noen kan si om dette er feil eller rett og om noen kan forklare hvordan man låser av svingjulet. hvor huller er og va man trenger(kan bruke) nå er bilder lakt ved håper noen kan si meg om dette er riktig
sigerfjord-karosseri Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 opp morty har lakt ved et genialt bilde, kommer vell til å hjelpe en del register skiftere, om mine bilder stemmer dem også
fazerfreak Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 strålende.. da slipper eg å lure på dette når snøen reiser
sigerfjord-karosseri Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 fikk meg akkurat autodata hos en kompis... funker fjell det ja, ikke kjiket så mye på det men, nå funker motor som bare det. jager litt på turtallet da
sigerfjord-karosseri Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 fikk meg akkurat autodata hos en kompis... funker fjell det ja, ikke kjiket så mye på det men, nå funker motor som bare det. jager litt på turtallet da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå