ruberhai Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Har en 93mod e34 som bremselyset lyser konstant når tenning er på, noen som vet om dette er en vanlig feil på E34? En kompis hadde samme problemet på sin e34, og han prøve å ta ut en og en sikring, så viste det seg at det var en sikring der det ikke skulle. Skal selfølgelig prøve dette jeg også, men ville forhøre meg her om noen har erfart samme problem?..
ruberhai Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 bryter? hvilken bryter da mener du?
hardrocxsludge Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Har en 93mod e34 som bremselyset lyser konstant når tenning er på, noen som vet om dette er en vanlig feil på E34? En kompis hadde samme problemet på sin e34, og han prøve å ta ut en og en sikring, så viste det seg at det var en sikring der det ikke skulle. Skal selfølgelig prøve dette jeg også, men ville forhøre meg her om noen har erfart samme problem?.. Vet ikke om det funker på samme måte på e34 som e36 , men der sitter det en knapp bak pedalen . det som skjer er at knappen blir trykket inn idet du trykker på bremsepedalen og da lyser baklampene . skjedde det samme på min e36 da jeg byttet bremsepedal ( er et lite vinkeljern som forsovidt er en bolt som fester pedal i ene enden på den bolten sitter det en vinkel som er konstruert slik at den treffer denne knappen når du trykker på pedalen, så jeg tok enkelt å greit bare en tang å bøyde denne vinkelen litt tilbake, så var alt i godeste vellstand igjen . kan jo godt være knappen har hengt seg opp som de sier over her !
ruberhai Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Takker for svar! Skal sjekke dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå