Hagestande Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 En liten stund nå har jeg sett at motoren ikke blir varm. Ved tomgang og vanlig kjøring ligger den litt over det blå punktet, men ved kø-kjøring blir den "normal". Vet ikke det hjelper med å få svar, men det blåser varmluft. Både ved tomgang og kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 kan legge meg til her og si det samem skjer meg, men derimot ikke så mye men at den synker mot kaldere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 termostat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Høres ut som du trenger ny termostat. Var sånn på E34,n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Tenkte meg vel egentlig det. Er det vanskelig å bytte denne selv? Har så og si null peiling på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Bilde fra M42.. Trenger en pakning + o-ring Bilde av M44.. Her er nr5 termostaten.., nr 6 pakning Så må du lufte kjølesystemet etterpå. Greit å tømme litt først, ellers blir det nok litt søl rundt der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Trur jeg tar turen bort til naboen jeg Men takk for svar. Hva skulle jeg gjort uten dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå