BMW-mann Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Hei. selger min E36 318is 1992 bmw i deler pga rust har masse deler igjen. MÅ BORT, SELGES BILLIG!!! kom med bud:) pm hvis du er intresert i noe:) Hjul 15" vinterhjul alu(bilde lengere ned) 16" vinterhjul alu(sitter på bilen på bilde) DIV har orginale bmw kompressor og skum (i stede for reservehjul) og har 2 hjulsett til Nissan Pathfinder/Navara og har 2 hjulsett til Toyota Rav 4 LYD TIL SALGS: foran, nest dyreste til rockford fosgate komponent settet(dyreste er 6.5" og det passer ikke) bak: 3veis i hattehylle boksene + 2 diskanter som er det samme som foran 1 magnat 4 kanals forsterker på 560W 1 rockford fosgate monoblokk på 1200W 1 arizona eagle kasse med 2x12" DET SOM ER IGJEN: Vindusviskermotor foran radiator mellomaksel dører alle ruter vindus heis viftestyringen momo girkule i carbon m3 ratt bakpotte bærebruer + mere som jeg ikke kommer på DET SOM ER SOLGT: Blinklys i framskjermene panser Grill frontboks komplett motor m3 girkule katalysator lamdasone m3 lister utvendig frontfanger bakfanger kanal skjørt dvd skjerm midtkonsolen med armlena karosseriet speedometer seter foran og bak med dørtrekk baklykter frontlykter blinklys foran speil tåkelys justerbare fjærer bak diff drivaksler dashbord bakrutesenker 18" sommerhjul alu 16" sommerhjul stål 17" sommerhjul alu bilde av 15" vinterhjul alu. bra vinterhjul 195/65R15. kom med bud:)
BMW-mann Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 har solgt: frontfanger bakfanger kanalskjørt dvd-skjerm speedometer midtkonsolen med armlene
BMW-mann Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 kupevifta funker ikke. så jeg vet ikke hva som er galt jeg?
BMW-mann Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 pris på dørpaneler og stoler? hadde tenk meg 9000kr for komplett interiør
BMW-mann Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 pris på ratt, slitasje? hadde tenk meg 1300kr for rattet. litt slitt, men ikke noe som er ødelagt
general`s Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 hva farge har bilen? tenkte på skjermer og panser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå