Tomcandersen Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Hei, sliter litt med en tankmåler som ikke virker som den skal. Den ligger ikke null men er veldig ujevn (opp og ned). Ved tom tank kan den vise nesten halv tank osv. Er det noen som har noe ide om hvor feilen kan være, tankmåler eller instrument?
mudbug Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Det er helt sikker tank sensor. Den er under baksete.
Tomcandersen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Ja det tror jeg også, men har jeg en eller to sensorer...? Bilen er en 523ia 2000mod..
mudbug Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Det er to sensor på din bil. En på venstre og en på høyre.
Tomcandersen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Ok takker.. Får ta opp en og en og teste, så får vi se..
mudbug Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Dett er en DIY for E36, men det er samme for E39. http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... l-Pump.htm
Tomcandersen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Takker igjen, ser ut til og være ganske enkelt. Men er det noen som hva jeg skal måle for teste de, ohm?? Og er det noe mulighet og teste de uten å demontere følerne? mvh Tom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå