bjørn vidar Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 er det noen som vet om vanosen kan gjøre at bilen fjusker og smeller av potta? har vanlig vanos klakking og har hatt det en stund, men bilen har nylig begynt å fjuske. er somregel bare fra 600-1200omd. og med mye gass. altså stå på tomgang og gi mye gass. Da fjusker den 4-5 ganger før den blir fin. når jeg gjør dette og holder hånden oppå motordeksel(i framkant) ved vanosen så kjenner jeg det ''slår'' litt i den mens bilen fusker. Bilen /motoren rister litt og sviver ikke noe fint på tomgang heller lengere. Men den stopper ikke. har dratt ut en og en coil for å sjekke om noen av de var gåene men det føltes ikke sånn ut.' Edit: Er det noen som vet hva jeg kan kikke etter? Bilen har også blitt veldig tungstartet. kinner i 10-15 sekund før den starter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 ingen som vet hva som kan være skylden i fjuskinga. har foresten bare vært ved varm motor til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 skal ikke være for kjepp høy men lmm? lambda? pluggane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå