Styson Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Hei. Noen med erfaring av Breyton felger? Har BMW 06 520 dt Msport. Kunne tenkt meg 20" på den. Nødvendig med spacere osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Hei du. Breyton er nok et merke, ikke en spesiell felg. Så breyton har masse felger med forskjellige boltmønster og dimensjoner. Om du vil ha 20" på din E60, så trenger du ikke spacer om du ikke går over et30 ca. Kom med info om hvilke felger det er, så skal jeg finne ut om det passer din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styson Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Hei. Jepp. Jeg kunne evt tenkt meg Breyton Race GTS.Her en svart E61 så syns kanskje det kunne vært kult med svarte eller gun metall felger,men er ikke sikker om det er finere med sølv muligens. Takk for hjelpen. Ser dem ligger på Christalex til rundt 20 lapper med dekk osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Ut i fra ET på siden til christalex, så er det kun 3serie innpress på race gts felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styson Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Ja ok skjønner...Får sjekke litt videre,dem er jo tøffe nesten alle de felgene fra Breyton da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå