Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri i verden om motorvarmeren skulle ødlegge noen oljefilm.Derimot er det bortkastet penger etter 3 timer blir den ikke stort varmere da er tapet av varmen omtrent like stort som det som blir tilført

iallfall om det er kaldere enn 10-15 minus.

Skrevet

Så med andre ord Mike,så hadde du foretrukket en bil som har hatt x antall rivstarter i minus 10-20 i stedet for en som har brukt motorvarmer??

Javel......tenk deg en god sommerdag i syden???Bruker de kjølere dær på bilene når tempen overstiger 30-40 grader?For en motorvarmer gir deg max 40-50 grader,å det ødelegge overhodet ingen verdens ting å i hverfall ingen oljefilm.Tenk deg en motor som har gått en skikkelig varm dag,hvor varmt tror du det er inne i den motoren?Selv etter en time klarer du ikke holde handa på blokka.

Som flere her sier,det er bortkasta penger å la den stå overnatt.Men ødelegger ingenting.

Så hvor du har det ifra Mike,det skulle jeg gjerne likt å vist.

Skrevet

Defa er og forblir nordmannens beste venn. Hadde det vært skadelig så hadde ikke verkstedene anbefalt å installere d. Vet at EBER også er bra. Da den går på drivstoff å bilen er rom-temp i om morgenen. (dyrt da.) Hva er det slags idiot påstand jeg leser om oljefilm på sylindervegg? Har jeg aldri hørt om å jeg jobber med bil. Da vi hadde det på det kaldeste for en mnd siden så var vi heeelt ribba for defa på jobb. Såååe så skadelig er det vel ikke? siden alle verkstedene bestillte inn... mesteparten gikk rett til Røros :D

Skrevet

Det skulle absolutt vært temp sensor på blokkvarmeren, det blir litt som å sette på en stråleovn uten termostat.

og varmerens oppgave er ikke å varme opp til 80-90 grader, jeg vil vel heller tippe en 20-30 grader som på en god sommerdag, og hvem bruker varmer på sommeren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...