Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme som mange andre turbobiler. Ha motorstyring til å styre alt, kanskje større dyser, riktig turbo, grenrør.. osv osv.. Masse å ramse opp, men en M52B25 motor er veldig strupet inn, kanskje du vil gå for noe billigere alternativ?

Hva er du på jakt etter? Mer HK? Hvor mye?

Skrevet

Din motor er ikke langt unna 200hk da. Selv om det står 170hk, så er det faktisk rundt 180hk i dem.

Men du kan jo bytte innsug til større innsug, M50B25 og større gasspjeld. Grenrør, og full eksos. Og en ordentlig remap, så er du farlig nær 200, eller omtrent på 200hk elr litt mer kanskje?

Skrevet

Mye arbeid med å bygge turbo. som di sier lengre opp er det motor styringen som er problemet. Ikke lett å tilpasse eller lure org ecu. må omprogrameres. Tror også det ikke er så let med tillegs sprut. banke sesor og vanos lager krøll.

Men er rellativt mye kjekke deler å få taki til m50/52 nå. blan annet toppmontert turbo manifold.

2glfrv8o5lgyq7qzn3oq.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...