Michaelr Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Har så og si null peiling, så ikke le Hvordan er det med turbo til bilen min? Kort eller langt svar, tas begge godt imot
Robbi3 Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Samme som mange andre turbobiler. Ha motorstyring til å styre alt, kanskje større dyser, riktig turbo, grenrør.. osv osv.. Masse å ramse opp, men en M52B25 motor er veldig strupet inn, kanskje du vil gå for noe billigere alternativ? Hva er du på jakt etter? Mer HK? Hvor mye?
Michaelr Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Skrevet Februar 8, 2010 Tenkte vel så jeg rundet 200hk, noe mere var ikke i sikte. Hva annet kan man gjøre for å øke ytelsen?
Robbi3 Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Din motor er ikke langt unna 200hk da. Selv om det står 170hk, så er det faktisk rundt 180hk i dem. Men du kan jo bytte innsug til større innsug, M50B25 og større gasspjeld. Grenrør, og full eksos. Og en ordentlig remap, så er du farlig nær 200, eller omtrent på 200hk elr litt mer kanskje?
takaasen Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Mye arbeid med å bygge turbo. som di sier lengre opp er det motor styringen som er problemet. Ikke lett å tilpasse eller lure org ecu. må omprogrameres. Tror også det ikke er så let med tillegs sprut. banke sesor og vanos lager krøll. Men er rellativt mye kjekke deler å få taki til m50/52 nå. blan annet toppmontert turbo manifold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå