Shibbs Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Meet førstkommende Lørdag 6.februar! Møtes ved Vinterbrosenteret klokka 21:00, så cruiser vi å lager liv Ta med deg alle du kjenner og litt fler, så blir nok detta bra! Vi fra Drøbak cruiser fra Drøbak City parkeringa ca 20:40 for de som vil henge seg på der! Til de av dere som ikke har vært med på disse før, så bruker vi å være et sted mellom 30-60 biler, med mye god stemning og liv og til de av dere som liker E30 er dette ABSOLUTT stedet!
noekult Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Så... Man møtes på Vinterbrosenteret og tar ting derifra? Mulig at jeg tar turen fra Oslo om det ikke er noe å finne på i morgen. Selv om jeg har stålfelger og stygg bil - men hadde vært artig å hilst på andre E30 entusiaster da, helt klart
Shibbs Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 sheriff boys! ta med dere no folk så møtes vi der! blir en god del
noekult Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Skal prøve, men kommer mest sannsynligvis helt alene - hva slags bil kjører du? Sånn at jeg kan komme bort og hilse på Se etter rød E30 Touring med sorte baklykter og kapsler ^^
Muztang289 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Tror jeg joiner denne selv.. =D Noen andre 7-ere som drar? =D
noekult Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Tror jeg joiner denne selv.. =D Noen andre 7-ere som drar? =D Skal vi kjøre sammen i liten kolonne fra Oslo, hvis flere er interesserte?
Muztang289 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Dette kan vi sikkert.. Men er ikke helt 100% sikker på om jeg kan enda.. Så får se det ann.. Men kommer tilbake til det imårra.. =D
Muztang289 Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 dumt e30'n min ikke er kjørbar enda da... hmmm Kom deg hit, så kan du være med å kjøre 7'er? =p
noekult Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 dumt e30'n min ikke er kjørbar enda da... hmmm Du er velkommen til å sitte på fra Oslo (ser ikke "Bosted" i profilen din!), hvis du er herifra Dette kan vi sikkert.. Men er ikke helt 100% sikker på om jeg kan enda.. Så får se det ann.. Men kommer tilbake til det imårra.. =D Yes, sier fra 100% i morra jeg og. =)
Shibbs Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 ser ut som jeg blir kjørende i en blå e36 idag, ettersom god 5ern har rasa
Sjøbuse Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 vintrebro senteret er det rett før tusenfryd på gammle veien når man kommer fra østfold?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå