noekult Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 vintrebro senteret er det rett før tusenfryd på gammle veien når man kommer fra østfold? Ser sånn ut: http://www.vinterbro.no/upload/Kjøpesenter/Vinterbro/Vinterbro-kart0606_362.jpg (copy/paste, link fungerer ikke pga. en ø i adressa)
Shibbs Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Skrevet Februar 6, 2010 konge folkens. kommer du fra fredrikstad, er det bare å fortsette mot oslo helt til du kommer til nordbytunnelen. når du har kjørt gjennom nordbytunnelen tar du av første avkjørsel. så tar du til venstre i 2 rundkjøringer så ser du senteret på høyre hånd
Sjøbuse Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 ja er det senteret rett før tusenfryd så kan jeg veien ja,
noekult Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 ja er det senteret rett før tusenfryd så kan jeg veien ja, Skal prøve å hilse på, se etter gutt med rød E30 touring som går rundt med svart genser med rød skjorte under
wicky124 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 kommer ikke tror jeg....VELDIG ujevn motorgange...slitsomt...
Muztang289 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 kommer ikke tror jeg....VELDIG ujevn motorgange...slitsomt... Kom deg til Mortensrud, så kan du sitte på vidre? =)
wicky124 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 hehe....går fint på motorvei...bare litt slitsomt på tomgang..hmmm..også må jeg vel ut og vaske bilen i kulda..hmm...så mange negative faktorer...
Sjøbuse Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 bilen min kommer til å se helt jævlig ut etter 45 min på motorveien. Så bil vask er ingen grunn til å ikke komme. Hehe
Muztang289 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Prøvde å dra innom jobben for å vaske den, men ingen der.. Så om jeg tar turen, kommer jeg 7'ern møkkete og jævlig.. =/
wicky124 Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 vel etter rådføring med fruen (ja hu bestemte!) så kommer vi oppover en tur..men er ikke der før 22 ca...hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå