OlaHenrik Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Heisann, nå har jeg invistert i nytt anlegg i min BMW E46. Kjøpte meg en Pioneer 4100SD spiller, GM 6400F forsterker, nye pioneer høytalere samt pioneer sub. Alt er koblet til, og alt fungerer, nesten. Høytalerne foran er koblet inn i spilleren, mens høytalerne i hatthyllen er koblet inn i forsterkeren. Men jeg får bare basslyd i høytalerene i hatthyllen. Noen som har erfaring eller svar på problemet? Har testa høytalerne og de fungerer fint. Mvh Ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 På pioneerspillere med berre 1 linjeutgang, kan du velge om signalet skal spille kun bass eller heile frekvensspekteret. Ifra fabrikken er det kun bass som blir sendt ut. Du er nok ikje den første som har hatt dette problemet! (og blir nok ikkje den siste ) Det er ganske dårligt forklart i bruksanvisningen. Eg har ikkje gjort dette sjøl, men etter det eg har høyrt skal spilleren væra av. So trykker du på ein knapp i nokre sekunder for å komma inn i ein meny. Der kan du stille på litt. Eg har ikkje tid no, men viss du ikkje har fått det til ikveld, skal eg søke fram til der eg har fått infoen ifra. Får du det til, so er det greit om du skriver ein liten bruksanvisning på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaHenrik Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 takker for svar. Hadde vært kjempe bra om du kunne søke fram der du fant infoen, jeg har ikke tid til å se på det ikveld uansett. Når jeg finner ut av problemet, vil jeg lage en bruksanvisning på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Her er infoen eg fann: Slå av spilleren med "source"-knappen, etterpå holder du inne "function" til det kommer fram en meny. Et sted i denne menyen står det SUBWOOFER eller noe i den duren, der kan du endre valget til NONFAD. Da får du hele tonespekteret. Dette trenger du bare å gjøre en gang, eller til du kobler fra batteriet på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaHenrik Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2010 Da fikk jeg fiksa problemet! Slå av spilleren, hold inne den knappen man bruker å slå av spilleren (SRC/OFF) til "FM STEP" kommer opp. Deretter velger man "SW CONTROL", og da er det to alternativ: "REAR OUTPUT" og "SUBWOOFER CONTROLLER". Velg da "REAR". Og vips, så ble det skikkelig lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå