Mr_Jan Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Har kjøpt opp denne etter et konkursbo men får dessverre ikke brukt den grunnet flytting!! Det er litt støv på den men jeg kan selvsagt vaske den om det er ønskelig før overlevering til ny eier.. Den er som ny kun brukt 2 mnd til "Hobby lakkering" og noe luftverktøy.. Det er 3 fas 230v stikk på lendningen.. Er behjelpelig med frak om dette er ønskelig! Ny pris er ca 21,500.- Kom med bud! By utifra bilder. Eventuelt første bud over 6000.- får den..
iNthe Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 litt specs? så ut som en di selger på jula, til 7lapper.. 150l tank?
oakland Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Kan ikke du ta eit bilde av mekeskiltet på motoren.? Der står de fleste spesifikasjoner.
Mr_Jan Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Skrevet Februar 3, 2010 oakland: Jo jeg skal få tatt et bilde til deg! sender det til deg på pm.. Ja di har noen som ligner på Jula men det er ikke samme merke og ikke like stor motor.. samt di på jula gir mindre luft i minuttet... skal komme tilbake med det av specs jeg kan finne..
Mr_Jan Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Skrevet Februar 9, 2010 200 Ltr er tanken på.. og 5,5 Hk V blokk... Bilder kan sendes mail pr mail om noen ønsker dette..
oakland Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 200 Ltr er tanken på.. og 5,5 Hk V blokk...Bilder kan sendes mail pr mail om noen ønsker dette.. Ja jeg ønsker bilde av merkeskiltet på motoren.
Mr_Jan Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Jeg kikket etter det på motoren som dere snakket om, men det er ikke noe på motoren... Hva trenger du??
Skage Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Åpen for bud Jan? Har egentlig en komressor,men denne er jo litt større, kjekt å ha,men må ikke ha, om du skjønner hva jeg mener...
Mr_Jan Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Skrevet Februar 15, 2010 Skage: Selvfølgelig! er åpen for alt av bud, men helst ikke "skambud" da denne er "NY" så er det kjipt å gi den bort... Bare fyr løs med bud dere andre også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå