Roy Drage Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Hei, har 88 modell 525 e-34 der vindusspylerne oppfører seg merkelig ( etter min mening). Jeg drar i hendelen for å spyle, det spyler litt samtidig som viskerne starter så stopper spylingen i et lite sekund el. no sånt mens viskerne går, så kommer det en liten sprut med spylervæske til. Det er nok å dra kjapt i hendlen en gang så kjøres denne sekvensen, det er vel og bra men det er ikke alle tider ruten er helt ren etter dette. Om jeg drar i hendelen en gang til starter bare viskerne men det spyler ikke, for å få spyling må jeg vente en stund før jeg prøver igjen. Det virker som om bilen er livredd for å bli tom for spylervæske men tanken er full. Er det noen som har opplevd det samme? Takknemlig for alle svar. Mvh Roy
Tony Bardalen Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Dette minner NESTEN litt om mitt problem. Hos meg kommer det ingenting, men viskerne går. De går og de går helt til jeg stopper bilen. Ingen annen måte å få skrudd de av. Hvis jeg finner ut av mitt problem, kanskje det kan være noe til hjelp for deg
peder87 Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 går spylevæske pumpen hele tiden når du spyler?? mener det er en returventil under pansret en plass så gjør at ikkke spylevæska renner tilbake. kan prøve å ta av slangen på dysene og se om det kommer hele tiden
turn-in Skrevet Februar 4, 2010 Skrevet Februar 4, 2010 Sjekk om det er en lekkasje. Det forekommer også at returventilene tetter seg og blir kranglete. Returventilen sitter under dysen og trekket må løsnes for å komme til.
Gjest Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 Dette minner NESTEN litt om mitt problem.Hos meg kommer det ingenting, men viskerne går. De går og de går helt til jeg stopper bilen. Ingen annen måte å få skrudd de av. Hvis jeg finner ut av mitt problem, kanskje det kan være noe til hjelp for deg hehe eg har akkurat samme problem som deg. har ikke funnet ut ka som gjør det enda.. har du funnet ut av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå