Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

får ikkje vanne til og sirkulera i gjennom radiatoren. Har store radiator i alu. Kan eg ha kopla feil? Noen som har teining på hvordan det skal koplest? elle ka kan ver galt?

Skrevet

Jeg hadde samme problem på min b25 en gang. Kjørte helt vanlig å så koka den plutselig.. da viste det seg å være luft i systemet.. Tappet ned alt av kjølevann og fylte på nytt, passet på å starte med toppa på radiatortanken slik at det var tilgang til luft, og til slutt begynte det å sirkulere skikkelig.. Men det gikk ganske lang tid, så ha gjerne litt tålmod om du prøver dette.. tegninger kan du jo kanskje søke etter på GS for å se om du har rett der.. Slangene er som regel med ferdig bøy, så er vel litt "vanskelig" å koble så mye feil?

Skrevet

som sakt har eg enn uorginal stor radiator som ikke har tillkoplingane på same plassen som orginalt så har ikke orginale slanger heller. Vannet roterer i motoren. Men ikke i radiatoren?

Skrevet

På vannpumpa. e dar inn og ut? liksom suger i eine hullet å blåser ut i det andre hullet?

kan noen feks vise meg noen bilder av kor ekspansjonstank\radiator osv skall koplest til?

mvh arnt olav :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...